.

.
.

Tuesday, April 1, 2014

ႏွင့္ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္အၿပီး တြင္



ေမ ၄ ၊၊ အဲ့ဒီေန႔ မနက္မွာ ႏြားႏို႔ဟာ ျဖဴတယ္ဆုိတဲ့
အေၾကာင္းျပခ်က္နဲ႔ မေသာက္ဘူး၊၊ လူေတြဟာ ရက္လြန္
ႏွင္းဆီေတြကို ခူးယူပစ္လိုက္ၾကတယ္၊၊ ေရဒီယုိဟာ လႊင့္လက္စ
စာအုပ္ဟာ ဖတ္လက္စ ၊ ႐ုပ္ရွင္ဟာ ျပလက္စ ၊ စစ္ပြဲဟာ တိုက္လက္စ၊၊
တိုက္လက္စ ေလေတြ ျပန္တိုက္လာရင္ ႏွင္းဆီပန္းရနံ႔ေတြကို
လက္ခံရရွိႏိုင္မွာပဲ ၊၊ တကယ္ေတာ့၊ဒါေပမယ့္ ႏွင္းဆီေတြဟာ
ေသၿပီးသားေတြ၊၊ ႏွင္းဆီေတြဟာ အေလာင္းေကာင္ေတြ၊၊၊
ဂႏၱဝင္ပန္းျခင္းထဲမွာ ၊ နံရေပၚမွာ ၊ ျမက္ခင္းေပၚမွာ ၊ စာအုပ္တစ္အုပ္ၾကားထဲမွာ
ပန္းအုိးထဲမွာ ၊ ဓာတ္ပံုထဲမွာ ၊ အသုဘတစ္ခု(ထက္ပို၍)မွာ၊၊
ေနရာအႏွံ႔အျပားပဲ .. အုိး! ၊၊  မွတ္ဥာဏ္ထဲမွာ ၊၊ မွတ္ဥာဏ္ဟာ ထပ္မံ
ခံစားဖို႔ ေနရာလြတ္ေတြ အမ်ားႀကီး.. ၊၊၊ တဲ့ ၊၊ တီဗြီကို ပိတ္လိုက္တယ္ ၊၊
            ဒီအျဖစ္အပ်က္ေတြဟာ / ဆယ္ႏွစ္လံုးလံုး Yes နဲ႔ No ကုိ အမူအရာအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ေျပာေနတာနဲ႔ပဲ /
အုိး အဲ့ဒါ တစ္မ်ိဳးလံုး ေခ်ာကလက္ေတြ ျဖစ္သြားေစခ်င္တဲ့ အေၾကာင္း / တီဗြီထဲက မွတ္ဥာဏ္မွာ ႏွင္းဆီေတြ ပန္ထားတဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ပါလာတယ္ေတြ႕လား / ဒမ္း.. ခင္ဗ်ားပဲ သူ႔ကို ေသနတ္နဲ႔ ပစ္ခဲ့တာ / တက္တူးေတြမွာ ဘာအေၾကာင္းအရာအမ်ားဆံုးပါလဲ / ဥပမာ - ပူတင္းငွက္ေလးႏွစ္ေကာင္တို႔ / အိမ္မဲ့အိုးမဲ့ေတြ မိုးရြာႀကီးေတြထဲမွာ မိုး….မိုး ဘာလို႔ရြာ လို႔ ေအာ္ေနၾကတာ / အိုး.. အဲ့ဒါငါတို႔ေပါ့ / အထက္တန္းစား ေခ်ာကလက္ေတြမုန္းတဲ့ ပုရြက္ဆိတ္ေတြ / နစ္ဂါတစ္ေပြနဲ႔ ျမန္မာအမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ရဲ႕ မူဗီေတြ အင္တာနက္မွာ ေတြ႕ရင္ ခင္ဗ်ား ဆတ္ဆတ္ခါ နာေနမွာလား / အဲ့ဒါလည္း စစ္ပြဲေတြ တည္ၿမဲေနရျခင္း အေၾကာင္းပဲ / တစ္ၿမိဳ႕လံုးအထိေရာက္ေအာင္ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ခဲ့တယ္ / ပင့္ကူအိမ္ေတြမွာ ေန႔စဥ္ဆံုး႐ႈံးေနရတဲ့ အသက္ေတြ / မင္းဟာ ငါ့လက္သည္းၾကားထဲက ဂ်ီးပဲ / အဓိပၸာယ္ေတြဟာ ၿမိဳ႕အႏွံ႔မွာ မွီတင္းေနထိုင္ေနၾက / ဘယ္လိုမွ မခံစားရပါဘူးဟာ မူလ Yes နဲ႔ မူလ No ရဲ႕ အမူအရာ / TV ကို ျပန္ဖြင့္တယ္ / ကၽြန္မဟာ ရွင္ မရွိေတာ့ တစ္ေပါက္ထဲရွိေနတဲ့ ပလပ္ေပါက္လိုပဲ / ေလဒီဂါဂါ ၊ ကန္စြန္းရြက္ပဓာနဝါဒ ၊နဲ႔ အလူမီနီယမ္ဂ်ပိုး တုိ႔ ဘာတို႔ ဒိုင္ေၾကာင္ေတြ ငါ ေလွ်ာက္လႊတ္တယ္ / ဒါဟာ ကဗ်ာ တစ္ပုဒ္လို႔ ရိပ္မိလား /
ေတြ႕ရတာနဲ႔ ဝမ္းသာတယ္နဲ႔ အမ်ားအျပား … ေတြနဲ႔ ။။ ။။

ဇာတိ
2010

No comments: