.

.
.

Sunday, April 13, 2014

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ….. ျဖစ္သည္



            ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကဗ်ာရြတ္သူ ျဖစ္သည္ ၊၊
            ကဗ်ာဆုိတာ စိတ္က လာတာပါ ၊၊ လာတယ္ ဆုိတာကေတာ့ ၊၊ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခုေျပာလိုတာက ကၽြန္ေတာ္ ကဗ်ာရြတ္တဲ့အခါတုိင္း ဘန္းစကားေတြ ညႇပ္သံုးေလ့ရွိတတ္တဲ့ေကာင္ မဟုတ္ဘူးဆုိတာပါ ၊၊ လာတယ္ ဆုိတာ လာတယ္ကိုေျပာတာပါ ၊၊ ကၽြန္ေတာ္ အခု လာေနပါတယ္ ၊၊ ကဗ်ာဆုိတာ စိတ္က လာတာပါ၊၊ ကၽြန္ေတာ္ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကုိ ရြတ္ပါ့မယ္ ၊၊ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ကဗ်ာရြတ္သူ ဆုိၿပီး ျဖစ္လာေစတဲ့ ကဗ်ာေလးဆုိရင္လဲ မမွားပါဘူး ၊၊ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ကဗ်ာရြတ္ေစခ်င္တယ္ ဆုိရင္ လက္ခုပ္တီးေပးပါ ၊၊ ေသာက္စကား မမ်ားပါနဲ႔ ၊၊ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကဗ်ာရြတ္ေနဆဲ အခုိက္အတန္႔တြင္ သမီးရည္းစားမ်ား မပလူးပါႏွင့္ ၊၊ ဖုန္းတဂြမ္ဂြမ္ မျမည္ပါေစႏွင့္ ၊၊ ကၽြန္ေတာ္ ကဗ်ာရြတ္သူ အား ေသာက္တင္းမတုပ္ပါႏွင့္ ၊၊ ကၽြန္ေတာ္က ဒါမ်ိဳးေလး လိုက္လုပ္ၾကည့္ေပးပါ လို႔ ေျပာမည္ကို နားေထာင္ေနပါ ၊၊ ကၽြန္ေတာ္ေျပာသည္ႏွင့္ ဒါမ်ိဳးေလး လုိက္လုပ္ၾကည့္ေပးပါ ၊၊ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေၾကာင္းရြတ္ၿပီးတုိင္း ကၽြန္ေတာ့္အမည္ကို ထေအာ္ပါ ၊၊ လက္ေခါက္မႈတ္ပါ ၊၊ ကၽြန္ေတာ္ ေရရြတ္ေနရင္း လိႈက္ခနဲ လိႈက္ခနဲ ျဖစ္သြားေသာအခါတုိင္း အားလံုးက သက္ျပင္းကုိ ခဏခဏ ခ်ပါ ၊၊ ေရွ႕ဆံုးမွ ေနရာရေနသူမ်ား ကၽြန္ေတာ့္၏ လက္ကို မဆြဲပါႏွင့္ ၊၊ ပန္းစည္း ႏွင့္ လက္ေဆာင္ပစၥည္း ေပးလိုသူမ်ား တစ္ကယ္ေပးပါ ၊၊ ကၽြန္ေတာ္လာယူေသာအခါက်မွ “ေငွာ့” ဆုိၿပီး ျပန္မရုတ္ သြားပါႏွင့္ ၊၊ ကၽြန္ေတာ္ ရြတ္သည္မွာ အသံုးမက်ဟု ထင္ပါက ေရသန္႔ဘူး မ်ားႏွင့္ ပစ္ေပါက္ခြင့္ ရွိပါသည္ ၊၊ (သို႔ေသာ္ ျခြင္းခ်က္မွာ ဆရာဝန္ ခြင့္မျပဳေသာ ေနရာတစ္ဝိုက္သို႔ ထိမွန္ပါက ကၽြန္ေတာ္ တရားစြဲဆုိမည္ျဖစ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္၏ ကဗ်ာရြတ္ပြဲ ၾကည့္႐ႈနားေထာင္ခြင့္ ၂ ႏွစ္ပိတ္ပင္မည္ျဖစ္သည္) ၊၊ ဆဲဆုိခြင့္ရွိသည္ ၊၊ (သို႔ေသာ္ ျခြင္းခ်က္ရွိပါသည္ ၊၊ ယင္းမွာ ျမန္မာလိုႏွင့္အဂၤလိပ္လုိ မဆဲဆုိရပါ ၊၊ အေၾကာင္းမွာ ၄င္းဘာသာစကား ႏွစ္ခုအား ကၽြႏ္ေတာ္ အနည္းငယ္ နားလည္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္) ၊၊ တစ္ခုရွိေသးသည္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ၏ စိတ္ အရမ္းလာသြားၿပီး ၊ အႏုပညာစ်ာန္ အရမ္းဝင္သြားၿပီး ကဗ်ာရြတ္ဆုိမႈ အၿပီးတြင္ ကဗ်ာစာရြက္အား ဆုတ္ၿဖဲကိုင္ေပါက္ မိလိုက္ပါက ျဖဳန္းတီးဖ်က္ဆီးသူ ဟု မေဝဖန္ပါႏွင့္ ၊၊ ဓာတ္ပံုမ်ား ရုိက္ကူးခြင့္ကိုေတာ့ ေပးသနား ထားပါသည္ ၊၊ ဟုတ္ကဲ့ ၊၊ ေက်းဇူးတင္ပါသည္ ၊၊
            ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကဗ်ာရြတ္သူ ျဖစ္သည္ ၊၊

2010

No comments: